Antikoncepce u mě zřejmě způsobuje celulitidu

Dotaz:

Dobrý den potřebovala bych se poradit, brala jsem od začatku milligest, možná to stím ani nesouvisí ale dost jsem od té doby přibrala až na 65 kilo, taky se mi udelala celulitida, nejsem tlustá , tak jsem se bála že to pujde ješte nahoru tak jsem makala a zhubla jsem na 57 ale celu se mi zdá, že se zhoršuje, je mi teprv 17 a jsem normálni postavou ale tohle je dost deprimující. Miligest už potom nebyla k dostani tak mi dali tri-minuit, ale taky se celu zhoršuje, nevite ktera HA intikoncepce nezadržuje vodu a soli v těle? můžu udelat cokoliv abych ji nemela ale když mi ji zbusobuje antikoncepce tak mé snaženi je bezvýznamné, prosím poradte.

Odpověď:

Dobrý den, Miligest a Tri-Minulet jsou svým složením shodné přípravky, jejich účinek bude stejný. Můžete zkusit jiné druhy antikoncepce, buď běžné monofázické nebo monofázické s nízkou hladinou estrogenů, ale zlepšení se nedá zaručit. Příklady přípravků najdete zde: https://www.hormonalni.cz/hormonalni-pilulka/.

Datum: 22. 8. 2011


TOPlist