Několikadenní průjem při užívání antikoncepce

Dotaz:

Dobrý den nově jsem začala brát antikoncepci Sunya, ovšem 6. den (ÚT ) braní (v úplně prvním cyklu) jsem nečekaně dostala průjem, dobře si nevzpomínám po kolika hodinách od požití pilulky. Nešlo o nijak silný průjem, proto jsem si náhradní pilulku nebrala a pokračovala, až dalšími dny (ST,ČT). Ve čtvrtek jsem průjem dostala znova, již silnější a po méně než 3 hodinách, proto jsem si vzala pilulku z náhradního platíčka. Měla jsem pochybnosti zda jsem to v úterý neměla udělat stejně a proto jsem si dodatečně dnes v pátek vzala s dnešní pilulkou i ještě jednu náhradní pilulku za úterý. Chci se zeptat jestli jsem udělala správnou věc a zda antikoncepce bude fungovat v dalším cyklu (v pořadí druhém) tak jak má? Do konce toho cyklu se raději budu chránit ještě jinou antikoncepční metodou. Předem moc děkuji za pomoc.

Odpověď:

Dobrý den, v dalším cyklu už bude antikoncepce normálně účinná, ale v tomto cyklu opravdu raději používejte ještě jinou formu antikoncepce.

Datum: 17. 2. 2012



TOPlist